Nä nu får det vara nog!

Som jag skrev, så var ju Eira på bättringsvägen, trode jag ja! Efter att hon vaknade med 39 graders feber igen! i fredags, och var så ledsen, så visade det sig att hon hade fått öroninflammation stackaren!!

Så det blev till att åka upp till akuten och träffa farbror doktorn i lördags. Lilla tappra hjärtat, satt i mammas knä, och kramade Lala riktigt hårt, samtidigt som hon skickade släng pussar till sköterskan, varje gång hon kom ut i väntrummet och ropade upp någon. Men med penicillin kur och hostmedicin skall det väl vända fort. Nu är hon pigg och glad igen, önskar jag kunde säga detsamma om mig och Tor. Vi gör fortfarande slut på ett sexpack toapapper på en dag, och hostar om vartannat. Fast vi slipper i alla fall öroninflammation! usch, man vet ju bara hur ont det gör! Det skär verkligen i hjärtat på en när man ser hur ledsen och hur ont Eira har. Låt oss hoppas att hon får hålla sig frisk nu efter detta!

Nä, nu har jag smitit lite från att göra klart min läxa, så det är bäst att jag gör klart det sista nu, för den skall lämnas in idag! ooopppss!


Toklisa!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Kicki!



Herregud Eira är verkligen helt fantastisk!!!

Hoppas allt är bra med Er! (förutom att hon e sjuk då förstårs)



Kram Kram

Jennie

2010-03-17 @ 16:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0