Ingen vanlig dag..

Nej, för idag är det min födelsedag! Eller har varit, kan man väl säga. Nu börjar ju dagen gå mot sitt slut. Och jag sitter i soffan helt dåsig efter en fullspäckad dag.

Det blev kalas för hela slanten, och eftersom jag inte är någon big fan av tårtor, så blev det tre olika pajer som jag bakade istället. Två olika rabarberpajer och en hallon björnbär blev det. Och resultatet blev lyckat tycker jag allt.

Blev väckt efter en härlig sovmorgon av en tindrande Eira som dagen till ära hade lärt sig att säga "Grattis", min fina fina tjej. Sen kom jag upp till ett frukostbord, fullproppat av pannkakor, frallor, juice, smothies och en sprillans ny Elle interiör på min plats. Åh så mysigt!

Det har varit en härlig dag, trots tråkväder, och imorgon väntar bio och middag med Tor. Så bra det kan bli!
Men det bästa av allt på hela dagen, var när jag skulle natta Eira, och hon tog mitt ansikte i sina små bebishänder och sa: mamma, pussa dig. och gav mig den underbaraste pussen jag någonsin fått! Det var verkligen kärlek!



En cool pistol..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0