Baby needs new clothes

Det här med att barn växer, är ju något som märks om inte annat i garderoben. Nu har Eira kommit in i en sådan fas, där nästan alla kläder helt plötsligt är för små. Så då är det dags att skapa en ny garderob till lillan ( för att inte tala om lillasyster också, som växer en storlek i veckan, typ. )

Som den otroligt smarta morsan jag är ;D så har jag börjar reka lite kläder, så att man inte bara går och tokshoppar utan en tanke bakom det man köper. ( som att komma hem med en grå tyllkjol, som Eira absolut ville ha, okej, men hur praktisk är den på dagis? )

Så då har jag spanat in den här otroligt söta mysklänningen från Kappahl. Istället för att gå och köpa en från ChillNorway för 600 kronor mer, så är ju detta ett superbra budget alternativ, speciellt när man växer ur den illa kvickt.

769380 613802
Den lila dressen hade ju Lóa varit fin i oxå. Japp, imorgon märker vi om jag kan hålla mig till smart shopping eller inte. to be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0