Bio ikväll.

Och det är ingen barnvagnsbio jag skall på. Nej, ikväll skall jag iväg utan min lilla Loppa för första gången. Pappa skall vara hemma med båda älsklingarna, och skall flaskmata Lóa, medan jag tar min syster och går på Harry Potter.
Skall bli riktigt roligt att gå på bio, men jag är lite nervös över hur det kommer gå här hemma. Jag hoppas att Tor slipper det som blev min lördag kväll förra veckan.
Jag pumpade ut lite mjölk i torsdags, och Tor prövade att mata henne med flaskan, och det gick hur bra som hellst. Så jag tror nog inte det skall bli några problem ikväll. Men som mamma så är det ju alltid lite speciellt att lämna sina små barn.
Världens sötaste lilla flask monster.
Eira tycker det är väldigt mysigt att ligga och gosa med mamma och lillasyster.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh! :D, vilken var den bästa filmen du har sätt på bio annars då? :)

2011-04-23 @ 11:10:45
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0