Busy little bee..

Hjälp! Det har verkligen varit fullt ös hela helgen, OCH hela dagen idag. Satte mig ner för första gången idag precis. Men..I like it! Det ligger i min natur att vara fullt upptagen och aldrig sitta still. Därav mitt vackra smeknamn "Roadrunner" som Linnéas pappa förärade mig med back in 2001. ( Linnéas mamma har även gett mig och Linnéa nicket Hettie och Harriet, efter två yra höns...)

Anyways.. Bion var precis så grym som jag förväntade mig, och popcornen smakade bra ( trots att Linda hällde 1 liter salt över dom ) Gårdagens event jobb gick strålande. Jag och Julia rockade inne på MQ, där vi serverade snittar, vin och dricka. och nu skall jag försöka dammsuga innan jag och Lóa skall iväg på dejt med världens sötaste Carro!





För er som missat mina två underbart söta sötnosar, här är dom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0