Lite bättre..

Ja, förutom en smygande mjölkstockning (igen..damn it) så har dagen varit väldigt bra. Min allra käraste syster kom hit strax efter nio. Och vi åt ett skönt lyxig pannkaksfrulle, med tillhörande smoothies och juice. Sen mös vi till det ordentligt i regnet. Med ett litet twilight maraton, kaffe, thé och pepparkakor.
Lóisen låg och mös med oss, och det var otroligt skönt att bara vara några timmar.
NU skall jag äntligen ta det där skumbadet som jag längtade efter igår. Och hoppas att alvedonen har gjort sitt för den här gången mot evil mjölkstockning!!
Blogg.se krånglar. så inga pics...sorry..inte så kul blogginlägg då kanske..MÄÄÄN jag gör ett nytt försök imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0