Lo?

Japp, som jag uttryckte mig i ett tidigare inlägg, så börjar jag känna mig mer och mer färdig med den här graviditeten nu. Ett tag var det liksom som att jag inte ville att veckorna skulle gå framåt så fort, för jag ville njuta och mysa mer med min lilla mage. Det här är kanske sista gången man får vara med om en graviditet ( Om man nu inte skall följa Tors idé att skaffa sladdis sådär vid fyrtio, hmmm njää tack ) Men, nu när jag äntrat vecka 39, och idag passerar dagen då Eira valde att titta ut ( 38 + 3 ) Så börjar det kännas mer och mer okej för bebis att komma.

Så...

När kommer den då?

Lyssnar den redan så bra på sin mamma, så att den har noterat att jag gärna ser att den kommer till helgen? Eller kommer jag ve och fasa gå över tiden i sisådär tre(!) veckor? Nej, det går ju inte! Jag beställde ju en Oktober bebis!
Det kanske är lika bra att bara släppa taget och helt enkelt låta Lilla Lo bestämma själv, för det är ju precis så det går till. Bebis kommer när bebis vill! Basta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0