Put a fork in me, I´m done!

Så, nu du lilla Lo, nu kan du allt komma precis när du vill! För nu har mamma hunnit göra allt som jag var tvungen att göra innan det blev dags för din ankomst. Jag har fått slingat håret, varit på pedikyr, fått en härlig kroppsinpackning och peeling, en ansiktsbehandling, och massa roliga bilder på dig i magen.
Sen är BB väskan färdig packad och vaggan uppe. Så nu kan jag bara gå runt å vänta..och mysa dom sista dagarna med dig i magen. Kommer du när mamma tror, så ses vi på fredag, vi kan väl försöka planera det så bra? Så att du kommer till helgen, när pappa inte är i skolan. det vore ju kalas det.
När du än kommer, så har du i alla fall en familj som längtar efter dig! Igår sa din storasyster när hon skulle gå och lägga sig, efter att hon hade pussat lite på dig: Dröm bra drömmar, jag älskar dig lilla Lo. Då smälte mammas hjärta! Jag hoppas att ni kommer få en fin relation till varandra, och kommer bli lika tajta som jag och min syster har varit. Men det tvivlar jag inte på! Puss mammas lilla hjärta! Nu är det inte långt kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0