Väck inte den (baby) björn som sover..

Det har man ju fått höra otaliga gånger. Att man aldrig skall väcka en bebis. Och det var väl inte så att jag "väckte" väckte henne. Jag mest bara "pillade" lite på henne för att se om hon kanske skulle vakna, och så gjorde hon det. Och sedan var hon vaken med besked.

Jösses! En inte så genomtänkt aktion igår kväll vid elva tiden. Jag tyckte bara att det vore så smidigt och Lóa vaknade och ammade innan jag gick och la mig. Det slutade med att jag fick vara uppe till tre tiden..Sen några timmars sömn på det, innan Eira vaknade av att jag ammade runt sex tiden. Då var det liksom bara tack å hej, och upp och på med barnprogram på TV. SNARK!

Ja, det är ju inget jag kommer göra igen i alla fall. You live and you learn.



En inte allt för nöjd Lóa björn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0