Ädelstenar







Dom här två filurerna ( och bebis i magen såklart ) är verkligen mina lyckoamuletter! Det finns inget som slår att spendera tid tillsammans allihopa. Speciellt inte när alla är på bra humör, både den hormonstinna mamman (jag) den vilda tvååringen (Eira) och den ibland ilskna björnpappan (Tor). Vi är alla tre skapta med väldigt stark vilja, och ett ganska häftigt humör. Jo, det är sant! Vi har våra sidor allihopa. Men när vi inte ger utlopp för sådana onödigheter så är vi den mest kärleksfulla och mysigaste familjen, i min mening. Det finns så mycket kärlek oss i mellan, och det är ju inget som helar så mycket som äkta kärlek! Tänkte på en sak sist jag och Tor hade en liten dispyt. I mitt blonda huvud florerade tanken " det är ju ingen idé att vi bråkar, för vi blir ju ändå bara sams igen" Och det är ju faktiskt precis så det är. Visst alla förhållanden behöver sina beskärda delar av lite bråk då och då, men gud så mycket onödigt man ändå tjafsar om! Det är vi nog knappast ensamma om. Att vi ( alla tre i familjen ) däremot är lagda åt den dramatiska sidan, kan ju ibland orsaka hönor av knappt befintliga fjädrar.

Men vad är väl det, när vi har våran underbara kärlek?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi är stora fan av er fina familj!

2010-09-10 @ 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0