Good morning!

Idag fick vi en härlig sovmorgon. Vid halv nio slog Eira upp dom små blå. ( Tror hon fattar att det är lördag..hehe) Nu är pappa och barn iväg på Hoppis och Skuttis, och jag har precis bäddat ner mig i sängen med magont, en kopp thé och ett avsnitt av Grey´s Anatomy.
Så nu håller jag bara tummarna för att mitt magont skall ge med sig någorlunda tills ikväll. För då är det Spa och Mingelkväll, och det tänker jag inte missa! Så det så!
Skulle visa en supersöt liten tjej i sin nya gymnastiksdräkt, men jag hann inte fånga henne på bild innan det var dags för herrskapet att ge sig iväg. Så det får bli en annan supersöt bild istället.
Sommarminnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0