Just det ja!

Kom på att jag glömde göra ett blogginlägg, om att jag faktiskt gjorde som jag sa, och tog med mig kameran till gravidyogan i tisdags. Haha! Annika fick springa runt alla tjockisar och plåta. Men det är ju faktiskt roligt att ha!
Blev dock bara tre bilder, så här är två av dom.



Jag i en tjockis stav



Alla preggos sitter i fjärilen.


När vi ändå är inne på ämnet, så måste jag ju bara lägga upp bilder från den härliga mamma/bebis yogan som jag och Eira gick på när hon var en liten bebbe. Kommer definitivt bli en favorit i repris kan jag säga! Finns ju inget mysigare, än att båda få yoga och ha med sin lilla bebis samtidigt!



Fina Pia matar lille Elliot innan passet börjar



Så här gott hade Eira det under tiden mamma yogade.



Annika visar lite yoga övningar man kan göra tillsammans med bebisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0