@ the playground









Idag var jag, Eira och momo uppe på lekplatsen i Kungsbacka skogen och härjade. Det var en ordentlig pärs kan jag villigt erkänna, att putta en barnvagn upp för backarna med en lite lätt övervikt på 13 kilo, och en stor ballong mitt fram på magen. Men med tillräckligt många pitstop så klarade jag det ändå. Eira tyckte det var mysigt att gå i skogen. Och jag märkte vilken rejäl skillnad det blev att gå i backar, när hon valde att strutta runt själv. ( Hon tänkte säkert på sitt svullo till mamma. )

Efter att ha hoppat över en snigel ( som Eira tyckte att vi skulle släpa bort.. ) och åkt rutchkana tre gånger, gungat på alla grodor, och den nazist manifesterade hästen( jäkla ungar, som skall förstöra ), pussat på nyckelpigorna, gungat på gungan, bjudit myrorna på banan och tittat på kottar, så strosade vi ner ifrån skogen igen, och gick bort till Eiras favvo lekplats. Där hon fick visa momo sina färdigheter bland spadar och sandleksaker. Tror momo blev impad av dom fina kakorna Eira gjorde.

En skön måndag, som slutade med att Bibi somnade på 5 minuter. Älskar när det händer!

Kommentarer
Postat av: J✫hanna

Härliga bilder!! Va använder du för kamera?

2010-09-13 @ 21:46:48
URL: http://minusaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0