Lóa 6 månader

Lóa! Älskling!

För ett halvår sedan fick jag för första gången hålla dig i min famn. Det var då du såg dagens ljus, efter att ha huserat i min mage i nio månader. Nu är du inte längre det lilla späda knyte som tittade på mig med stora vackra ögon den där förmiddagen på sjukhuset. Nu är du i full rulle med att utvecklas och tiden går så otroligt fort.

Du är pusselbiten som behövdes för att göra våran familj fullständig. Du sprider sådan glädje och ett lugn till oss andra hysteriska energiknippen. När man ser in i dina sjöar till ögon som glatt tindrar när man ser in i dom, och du smäller av ett av dina än så länge tandlösa leenden, då hoppar hjärtat över ett slag, och livet känns komplett.

Min lilla nugget. Att vakna och höra hur du ligger och bubblar och pratar i din vagga förnöjt är ett av dom bästa sätten att börja sin dag på.

Du älskar när Eira busar och leker med dig, och skrattar alltid högt åt hennes galna upptåg. Ditt klingande skratt som skulle få vem som helst på fall. Min goa Lóa. Jag ser fram emot det kommande halvåret och din fortsatta utveckling! Nu står krypning på schemat, något du redan börjat försöka dig på, och vem vet till din ett års dag kanske du till och med har börjat att gå!

Men, det gäller att skynda långsamt i alla fall för mig, allt för snart kommer du vara stora tjejen, och lika busig och sprallig som din syster och ha fullt upp med lek och andra upptåg. Så just nu njuter jag av att få bära dig i min famn, vagga, gulla, pussa och gosa med dig min underbara lilla bebis ♡
Älskar dig!
Puss Mamma 






Kommentarer
Postat av: Patrik

Underbara bilder! =)

2011-04-11 @ 21:35:33
Postat av: ylva

Men guu vad fina bilder, så himla gulligt! Vad go hon är alltså! Ska bli mysigt å ses imorron!



Kram!

2011-04-11 @ 21:38:25
URL: http://pylvan.blogg.se/
Postat av: Fia

Ett grattis ifrån oss, vilka underbart fina bilder!

2011-04-11 @ 22:03:33
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0