Eira extraknäcker som "Chucky"

Dom säger ju att i dom lugnaste vatten, simmar dom farligaste fiskarna. Men jag kan säga att i vilda vågor simmar en del pirayor också.

Eira, envis som en gammal märr, och med ett temperament som får en skenande jord av noshörningar att blekna i jämförelse

Denna dam, som slänger sig med uttryck som:

-Då blir jag arg!!!

eller

-Nu blir jag jätteledsen!!

Att tämja henne är en svårare utmaning än att killa en spottkobra på magen.

Och när man väl lyckas med denna bedrift, så kan man bli lite lätt moloken över att man inte hade någon att "high five:a" över segern.

Hursomhelst så är det ju ganska svårt att frukta en tyrann som med napp i käften, en charmig smile grop under ögat försöker ge dig sin "arg min". Döm själva, och kom ihåg: Skenet bedrar..









Kommentarer
Postat av: jeanette

haha klockrent!

den översta bilden är nästan lite fööör lik...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0