Kortfattad sammanfattning

Okej, det har varit galet galet, och massor som har hänt sedan mitt senaste blogginlägg. För att sammanfatta:
Haga, Cupcakes, presenter, bebis, mormor, middag, slottskogen, rosé, Eliza, två timmarssömn, Linnéa, Lelle, Efter bröllopet, kokostoppar, översvämning.
Japp, och det har inte funnits mycket plats över till bloggande. Men jag grämer mig lite åt att jag valde att lämna kameran hemma, när jag åkte in till Göteborg igår för en filmkväll hos Linnéa. För på min väg hem, lyckades jag hamna mitt i översvämmningarna på E6:an och fick köra igenom floder av vatten! Helt galet var det! Men jag tackar min lyckliga stjärna för att jag har en stor bil, annars hade jag garanterat kört fast. Såg runt åtta bilar som fastnat eller fått stopp.
Nu är den hektiska helgen över likt som sommarlovet, och imorgon börjar Eira på dagis igen. Och mitt bloggande skall återgå till det normala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0