Älskade baby ♥

Idag klockan 08.16 föddes min lilla systerson!

Rösten sprack, och tårarna välde fram när jag i morse fick samtalet från min stolta syster. Vilken känsla! Och helt plötsligt bara så där expanderade mitt hjärta och gav plats åt en nyfödd liten baby pojke. En liten Elian, och ingen moster i världen är stoltare och gladare än mig!

Min fina, duktiga, fantastiska syster har äntligen fått sin lilla bebis, och jag är så lycklig både för hennes och för min egen skull! Nu kommer jag få uppleva det där speciella med att ha ett litet syskonbarn att skämma bort och ta hand om.

Eiras första reaktion var bara att hon skakade på huvudet när jag sa att det var en pojk. Näää. Men vad skall pojken heta då?

-Han heter Elian.

Eira- Jaja okej då! Då får han väl heta det då!

-Säg till Linda att hon, Elian och Christian skall komma hit, så kan jag och Elian leka på mitt rum!

Japp, lilla pojken min, det är bara att göra sig redo för kusinerna med en gång!

Och vi skall skämma bort dig med så mycket kärlek och alltid finnas här för dig. Älskade baby, välkommen till världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0