Aqua+BareMinerals+Wakakuu

Ledsen för dåligt uppdaterande, men jag har verkligen haft fullt upp hela veckan. Jobbat och hållt igång. Är nyss hemkommen från ett event, där jag har stått som Makeup artist.
Salongen Aqua och internetbutiken Wakakuu har haft kundkväll ikväll. Det var mingel med god mat, fina erbjudanden på produkter och kläder, samt jag. Jag stod verkligen hela kvällen och sminkade damer och sålde produkter från BareMinerals. Riktigt roligt var det, och jag ser fram emot att höra av många av dom jag sminkat.
Imorgon är det dags för jobb på skolan igen, och efter det skall jag sminka Petter och en kollega till honom inför deras maskerad. Kommer bli riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0