Längtar..

Efter en dag som idag, som idag, som idag, ( Grotesco humor ) så längtar man ju om möjligt ännu mer till våren och sommaren.Det har varit en riktig skit dag ( vädermässigt ) men som tur var behövde jag inte spendera allt för många minuter ute i det ruggiga vädret.
Jag och Lóa hade en tid för 4 månaders kontroll på BVC, och efter att vi var färdiga där, så åkte vi hem till Ylva och Meya och spenderade förmiddagen hos dom. Alltid lika mysigt! Och våra små tjejer börjar få upp ögonen för varandra nu. Så gulligt att se dom ligga på samma filt och skratta och jollra tillsammans. Så på den fronten var det allt annat än en skitdag. Men som sagt, ge mig sooool och fågelkvitter A.S.A.P! Jag vill ta fram Eiras Nolita jeansjacka, och knata runt i ett par nya vårskor. ( Ett par Brougheskor i brunt gärna tack! ) Och som jag nämnt tidigare, Jag vill knö ner overallen i en påse i källaren!!!
En härlig bild från i somras ♥♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh längtar till vår och sommar verkligen!

kram

2011-02-11 @ 15:02:11
URL: http://silverninas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0