Fast i surf träsket.

-Okej Kicki, nu får du skärpa dig!
Vart är den lilla rösten ( även kallad Tor), när man väl behöver den?
Har suttit nu i flera timmar, både igår och idag och surfat runt på olika bloggar, hemsidor mm. Vad jag letar efter? Ja, förutom att kolla Facebook en gång i halvtimman typ ( jag veeeet, det är ett sjukligt beteende, jag är beroende och skulle behöva åka på avvänjning. Men heeeey jag är mammaledig! ) så letar jag inspiration och baktips till Lóas kommande dop.
Det jag har bestämt mig för är iallafall, att hon skall ha ett ljus lila tema, eftersom Eira hade rosa, känns kul att ta någon annan färg då. Jag skall försöka mig på att baka Macarons, sen blir det Cake pops till barnen och...ja, blir det cupcakes eller doptårta? Där funderar jag fortfarande.
Min lilla röst ( Tor) viskar lite försiktigt, att ta det lugnt, gå inte till överdrift, det är inget bröllop. Men, det struntar jag i. Haha! För jag tycker det är så himla roligt!!
Men nu skall jag först och främst "Step away from the Computer, slowly...."
Lila Inspiration

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kanske vi ska lägga in oss samtidigt? Ha ha ha

2011-01-05 @ 15:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0