Hur du får ut din post ur postfacket, och andra berättelser.

Jag kan ju börja med att berätta, att jag förra veckan beställde två böcker, som jag har väldigt höga förväntningar på. Det skulle vara "Twilight" stuk gånger 10 ungefär. Så är man en sucker (hehe) för dessa vampyrböcker, så går man ju igång rätt ordentligt när man får höra något sådant. (jaja, lite tant sjuk får man väl vara)
Så igår morse hade dom äntligen kommit! Det enda kruxet var, att dom låg i vårat postfack, som vi INTE  har fått någon nyckel till. Kul.
Ja, jag testade först med att ringa fastighetsägaren, men han svarade inte. Och som ni vet, har nöden ingen lag, så lite halv desperat pillade jag in fingrarna i facket, och började lirka ut mitt paket. Det var ett rejält svettigt uppdrag, och jag kan bara tänka mig vad mina grannar hade tänkt om dom såg mig. Vad kan vara så viktigt liksom?
JO, mina böcker, jag var bara tvungen att få ut dom!! Och likt Hudini, lyckades jag tillslut med ett vad som från början liknade ett omöjligt utbrytningsförsök. Seger!
För övrigt är det väl rätt knasigt att facken ändå är såpass stora, så att vem som helst kan lirka ut så här stora paket? Tänk om Nanny ( min granne ) tex hade fått syn på mina böcker, och norpat dom ifrån mig?
För att tillföra något till titelns " andra berättelser" så kan det även nämnas att jag var på yogaroom igår, för att pröva på lite ryggyoga. Det är nämligen så att jag har väldiga problem med min rygg. Man kan dela in den i fyra olika delar: Bilolycka, ridolycka, medfött och graviditet. Allt detta från nacke till svanskota. Så det här med att gå på ryggyoga var ju verkligen en bra idé.
I morgon är det även dags att testa på mamma/bebis yoga med Lois. Det var ju en stor succé när jag gick med lilla Eira, så jag håller tummarna på en favorit i repris.
För dig som har läst så här långt utan att tröttna, så hoppas jag att du har lärt dig några nya tricks på hur man kan ta itu med borttappade nycklar till postfack problem, och att yogaroom är ett bra alternativ om du är sugen på yoga.
Nu blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Hej! Hoppas allt är bra med er alla 4! :)

brukar kika in på din blogg ibland, du tar så fina bilder på barna!

Du gjorde mig nyfiken på boken, vad heter den?.. ;) Gärna en

recension på den sen! Ha det bra!

Kram Sandra (på Cayenne..)

2011-01-19 @ 10:35:33
URL: http://sandeeelvie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0