Jag och min lilla Lóa

Att vakna på morgonen av att någon ligger och jollrar förnöjt i sin vagga, det mina vänner, kan jag utan tvekan påstå är det bästa sättet att börja sin dag på.  När den lilla någon dessutom råkar vara världens goaste Lóa så blir det 10 av 10.
Nu är det bara jag och Lóa hemma, och vi ligger i sängen i varsin go mys dress och bara tittar på varandra, och myser lite grann.  Hon ser på mig med sina stora vackra bebis ögon, och får ur sig ljudet "Loooooo" följt av ett litet klingande skratt. Och jag konstaterar att vi definitivt gav henne rätt namn. Min fina goa lilla Lóa!

Kommentarer
Postat av: Fia

Guuu så söt hon är!

2011-01-04 @ 13:10:03
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0