Allra käraste syster fyller år!

Med ett glas vitt vin i handen, satt jag igår på min fina storasysters balkong och åt jordgubbar samtidigt som jag såg på medan hon öppnade paket. Vi skulle ut och äta, för att fira hennes födelsedag, och som vi även kom på igår, inte bara för att hon blir äldre utan att fira vilket bra år hon har haft! (borde man alltid göra) Så efter en härlig eftermiddag var vi fem tjejer som åkte in till Puta Madre i Göteborg.

Jag kan ju efter gårdagen påstå utan att ljuga att Puta Madre har hamnat på min topp fem lista över bästa ställen i Göteborg. Vilket grymt ställe! Och vilken mat! Det kändes som att komma in i en film på 20-talet, jazzen strömmade från högtalarna och personalen var klädda i tidsriktiga charleston kläder. Det blandat med lite spanskt och lite burlesk, så är du hemma! Jag gick igång som bara den, och började smida planer på en framtida photoshoot på denna fantastiska restaurang.

Vi hade en otroligt mysig kväll, och avslutade kvällen/natten med en liten barrunda på hemmaplan. Så det var ju inte en allt för pigg mamma som hängde på lekplatsen idag. Men det kan det vara värt efter en sådan härlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0