Check it out!!

Jag har fått den otroliga äran att agera gästbloggare på Cecilia Blankens underbara blogg idag!! Hur häftigt är inte det?? Det är faktiskt andra gången jag är med på hennes blogg, för er som inte vet. Hon hade med en bild och lite text på mig när jag var gravid med Lóa. Cecilia är så jäkla cool, och det är sannerligen en ära att få lov att vara med!

Och som att inte det var nog, så fick jag idag äntligen hem mitt cert som visar att jag är Professionellt diplomerad Make up artist!! Anledning att fira?? Oh ja! Därför väntar nu vin, popcorn och en söt kille på balkongen och en vacker solnedgång! Hurra!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!!



Kikat på din blogg...eller ja, har nog suttit här ett bra tag nu, kan liksom inte slita mig härifrån!!! ;) Måste säga att du är en fantastisk fotograf, vilka underbara, vackra bilder!!!!!!!!!!

Har själv ett stort intresse för foto och har själv två barn i dina barns ålder ( Leo 3 år, Liv 10 månader).



Kommer garanterat kika in här fler gånger!!

Mvh, Lina

2011-07-04 @ 22:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0