Gaia café

Efter en förmiddag med storstädning, hade jag planer på att ta med min lilla familj ut till Fjärås, och en nyöppnad kursgård med tillhörande café, för lite fika och en promenad i dom lummiga skogarna däromkring. Men efter att Rickard och Meya kom förbi på ett besök, så tänkte jag att det var ett perfekt tillfälle att sticka iväg bara jag och Eira. Så jag lämnade killarna med småtjejerna, och tog med mig Eira ut till skogarna, och mormor förstås. Därute träffade vi på fina Josefin, vars mamma äger denna underbara gård, och hennes tjejer Ella (som Eira träffat och lekt jättebra med innan) och lilla nyfödda Alma. Så där satt vi och njöt av den sköna energin som caféet och hela stället utstrålade och vi hade en riktigt härlig eftermiddag. Nästa gång jag åker dit, får det nog bli på en av deras kommande yoga söndagar. Låter som ett ypperligt tillfälle att kicka igång med det igen. Namasté.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0