Johanna ♥ Daniel



På en av årets hitills varmaste dagar, sa Johanna ja till Daniel i kyrkan. Tårarna duggade tätt bland gästerna, och det hölls roliga, känslomässiga och glädjande tal. Champagne i goodiebags på bussen till festlokalen, (var en rejäl höjdare ) Tor som spelade och sjöng fina låtar både i kyrkan och på festen. Ett liveband som fick gästerna att rocka loss ordentligt på dansgolvet och en supergod middag. Jag fick brudens bror som min bordsherre, och vi klickade riktigt bra, och blev någon form av Bonnie och Clyde under kvällen, ( minus vapen och mord biten ). Ett underbart bröllop i alla bemärkelser!

Tack söta brudpar för att vi fick dela denna dag med er! Kärlek

Kommentarer
Postat av: Madde

Underbart med bröllop. Längtar tills jag och min sambo en dag också står och säger ja till varandra :)

2011-07-06 @ 08:15:23
URL: http://framtidsplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0