Lóa 9 månader

"I solemnly swear that I´m up to no good"

Idag är våran lilla underbara sjärna 9 månader. Jag behöver knappast dra historien igen, om hur snabbt tiden har gått. För det vet vi väl alla vid det här laget. Lóa våran fina älskling, som just nu är helt inne i en lägga-saker-på-huvudet period, som älskar att äta majskrokar med hela ansiktet, som skiner som solen så fort ögonen slår upp, som skrattar så hon kiknar när man dansar med henne. Den lilla busetjejen har idag fått hedra en av mina största "idoler".

För imorgon är det dags! Det är både med sorg och glädje i hjärtat vi skall sätta oss i biosäterna klockan 00.01 och se sista filmen i Harry Potter serien. Vemodigt med ändå underbart!

Så för alla Harry Potter freaks (Lelle jag menar bland andra dig! ) kommer här månadens Lóa bilder!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade Lóa....helt.underbar!!

2011-07-11 @ 22:22:12
Postat av: Fia

Vilka jätte fina bilder! Och grattis till Lóa på 9 månaders dagen =)

2011-07-11 @ 22:46:26
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: natasha

skrattade högt när jag såg detta. detta var helt underbart fint. 2 & 3 bilderna var helt galet bäst men alla var fina! söta lóa!

2011-07-13 @ 03:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0