Måndagsmuffins och annat skoj

Kan man annat än att älska sådana där dagar, som bara råkar bli fyllda av massa påhitt, underbara vänner och roliga mysiga saker? Det är spontaniteten som oftast gör att det blir så bra. Jag och kidsen hade egentligen planer på att åka till Ikea, men av alla oss tre, så kan jag lova att det hade varit mest jag som tyckte det var en rolig expedition.

Så istället för att promenera runt bland Billy bokhylla och andra Ikea föremål, så åkte vi hem till Julia istället. Där lekte barnen och vi åt pannkakor med nutella och banan ( det är ett måste när jag och Julia har lekdejt ) Efter fullt ös med Hailey och Eline, så gick vi hemåt och fick besök av Morris med familj. Eira fick en ny kompis att leka med, och vi mumsade på Tor och Eiras hembakade bullar.

När kvällen kom och familjen Wall gått hem, var det dags för mig att åka in till Lelle, för lite muffinsmys, lite soffhäng och en film. När det kommer till filmer så är Linnéa min själsfrände, och igår brände vi av Atonement. En film som både hon och jag för ett tag sedan insåg att vi båda älskade! Dagen kunde inte blivit mer späckad med vänner och roliga händelser. Men idag skall jag faktiskt ta med barnen till Ikea. ( Ja, jag kunde inte INTE åka och köpa den där lampan )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0