What´s shakin, baby cakes?

Jag och min lilla myra har ägnat oss åt att baka muffins nu på kvällen. Vi köpte ett färdigt "shake and bake" muffinspaket från Prinsessan Lillifee (Dr Oetker), inte helt oväntat att  det var det Eira skulle pilla ner från hyllan. Men jag måste säga att det var en väldigt bra grej.

Liksom, häll i pulver, tillsätt ett ägg, lite mjölk och en halv deciliter olja, färdigt!
Sen fick man med formar, glasyr och strössel. Kan det bli bättre? Nä, dom smakade väldigt gott dessutom!

Eira var ju helnöjd med att få slicka skålen, och ville bara ha mer och mer "myffins". Hihi, min gulletuss.


Kommentarer
Postat av: Fia

Ååå så gott!

2011-07-13 @ 22:53:04
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0