Babydate och picknick

Vilken fabulous torsdag det har varit idag! Strax efter dagislämning så åkte jag och Lóa hem till Ylva. Där vi, Ylva med Meya i vagnen och Camilla med sin lille Felix tog en härlig långpromenad runt Tölö kyrka och tillbaka hem till dom. Sedan stekte Ylva supergoda pannkakor som vi åt ihop med en god ekologisk hallonsylt. ( Det smakar verkligen så mycket bättre än all annan sockrig skit i affärerna ) Skall härmed bli bättre på att handla ekologiskt!

Efter en väldigt mysig förmiddag med babygänget åkte vi sedan och hämtade storasyster, för att åka på playdate till Julia och hennes töser. Det blev picknick i vardagsrummet och bus och lek. Eira tyckte så klart att det var jättekul att få träffa en ny lekkompis, och har varit en riktig ängel nu på kvällen. Som till och med gick med på att bada! Herrejisses har jag hamnat i ett parallellt universum eller vad håller på att hända? Jag tackar och tar emot! Och nu med en sovande bebis i min famn är det dags att få unge nummer två i säng.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0