Disneyfreak



Det är alla gånger mycket roligare att titta på Disneyfilmer än att genomlida avsnitt av Teletubbies eller I drömmarnas trädgård. Jag minns hur jag såg en samlarbox med massa Disneyklassiker i filmbutiken för några år sedan. Och då tänkte jag för mig själv, hur mysigt det skulle bli när man fick barn och kunde introducera dom för dessa fantastiska filmer.

Det jag inte visste då, det var att jag skulle få lust till att ge Snövit en omgång för att hon är så sjukt präktig och pryd, påpeka att ingen skulle vilja ha henne i kompisgänget och absolut inte stå ut med henne i sin närhet en enda sekund. Fundera på varför det går 12 år från det att Odjuret blir förtrollad tills han träffar Belle, och det skall vara samma år som han fyller 20, vilket betyder att han var liksom 8 när han åkte på sin förbannelse. Eller varför De goda feérna får alla i hela riket att somna när dom ändå lyckas befria prins Philip samma kväll som Törnrosa sticker sig på sländan. Hon fick sig en powernap på sin höjd.

Men trots att jag är fed up på Snövit så är det ändå så otroligt mysigt att se våran lilla Prinsessa go bananas över alla dessa karaktärer, och få dela det magiska med Disneyfilmer med henne.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag tänkte bara tipsa dig om min designauktion som jag har uppe på bloggen just nu..Den är lite romantiskt inspirerad, du kanske är intresserad av en ny! :)



http://xoxonicole.com/2011/april/designauktion-romance.html



Lycka till.. :)

2011-04-02 @ 10:01:04
URL: http://xoxonicole.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0