Fröken för en dag

Alex ringde mig i Onsdags och frågade om jag hade lust att hoppa in som vikarie idag, som Makeup lärare på Elisabethskolan, där eleverna studerar till att bli Hudterapeuter. Självklart tackade jag ja till denna spännande utmaning, och jag har haft en otroligt rolig dag som fröken för en dag.

Det kändes som att jag hade mycket att lära eleverna, och jag fick väldigt bra respons. Dom var väldigt intresserade av att se mig sminka, och det var flera stycken som ville att jag skulle dema på dom. Så efter en förmiddag med kundsminkningar gick jag igenom lite saker och hade en liten lektion.

Jag kan nog med ganska stor säkerhet säga att dom var nöjda, och jag hoppas det kommer fler tillfällen där jag får agera lärare. Det är verkligen något för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0