Varning!

Känsliga läsare ombedes att inte scrolla nedåt, eller fortsätta läsa.

Jag vet att det är många som inte riktigt klarar av det här med babykladd. Alltså när barn äter och det är mat precis överallt! Konstigt nog har jag märkt att det främst är killar som är lite allergiska mot detta kletiga fenomen. Jag tycker mer att det hör till. När man utforskar och precis börjat att smaka på en massa nya saker, så klart att man vill känna och gegga lite liksom.

Lóa trivs bäst när hon får äta med hela ansiktet och händerna ner i skålen där maten befinner sig. Så fort jag tar undan den, så äter hon sämre och blir genast lite upprörd! Nej, fram med skålen morsan, och ner med hela mig i den!

Jag bara älskart!



Min söta lilla skitgris!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha så söt!

2011-03-29 @ 19:46:57
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Richard

Hahaha, det ljuva livet! Ser jag fram emot ;) söt hon är

Postat av: carina

:) Jag försöker att inte vara och torka bort med en gång, så att vår tös också kan utforska, men vi har precis bara börjat med smakportioner och ersättning!

2011-03-29 @ 20:52:36
URL: http://carinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0