Eira aka Dakota?

Alltså, igår såg jag en film som gick på TV.n, "Man on fire" med Dakota Fanning i en av huvudrollerna. Förövrigt en väldigt bra film, men det är inte av den anledningen jag skriver, anledningen är att jag tycker att Eira är väldigt lik Dakota Fanning! Jo, jag är inte den enda som har sagt det! Och igår såg jag liksom Eira ( ca 8 bast ) agera mot Denzel Washington i ett gripande kidnappningsdrama! Det är galet!



Både jag och Tor föreställde oss en Eira i den åldern, och nu när Dakota redan hunnit bli typ 17, så kan man liksom lite tänka att Eira kommer se ut så om 14 år! Shit, hur kommer det vara? Uppfostra en galet snygg 17 åring, och få henne att lyssna på sin mamma, att inte göra samma galna, busiga "misstag" som jag gjorde i samma ålder? Jisses!



Okej, ta det lugnt nu, hon är fortfarande våran busiga snart treåriga tjej med en konstant napp i mungipan och en prinsessklänning över kläderna. Peew liten ett tag till!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0