Wherever you go, no matter what the weather, always bring your own sunshine.

Tråkiga trisst tråk dag.

Det är vad det har varit idag. Dåligt väder, sömnlös natt, ton med tvätt att tvätta, ingen frukost hemma.. Jag fick direkt ett åskmoln över mig när jag gick upp. Hur mycket jag än avskyr det så blev jag en surmule idag. Ni vet den där reklamen med tjejen som sitter och spritsar frosting på sina cupcakes, blir störd av sin kille och slänger ut hans Playstation? mm, det skulle kunnat vara jag idag. Minus det faktum att jag gärna för egen del har kvar våran svarta PS3 konsol.

Då gäller det att påminna sig om att imorgon är en annan dag, och hitta sitt "Happy place" Men just nu, idag drömmer jag mig bort en stund till värme, solsken, lugn och glada dagar.



Uppdatering: Stryk det! Vänd blad. Upptäckte precis ett helt paket med havrekakor i skafferiet, gör en chailatte till mig själv, inser att vardagsrummet doftar underbart av syrenerna som står på bordet, och nu är det bara jag och min bok! Allt blev tydligen väldigt bra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0