Gaia och söta Josefine

Det låg en härlig dimma över skogen imorse, när jag satt med tända ljus i köket och drack te, och jag kände verkligen att idag var en dag att ta tillvara på. Så efter dagislämning och Lóas nap, åkte jag och bebis ut till Fjärås och Gaia för att spendera dagen tillsammans med Josefine och hennes lilla Alma. En kopp te inne i det underbara caféet och en härlig skogspromenad med Josefine och hennes fina underbara mamma Ania, som äger Gaia. Dom tre kinesiska nakenhundarna gjorde oss också sällskap, och Lóa var i extas över dom lurviga fyrfotingarna, och satt i vagnen och sa titta, titta hela tiden.

Lite svampfynd gjordes i dom härliga skogarna och jag tror Josefine fick sig en kantarellmacka till kvällsmat. Precis så skall hösten kännas! Nog var det lite för varmt för att kännas som höst, men det är ju inget man är ledsen för. Färgerna och luften skvallrar ju om vilken årstid det är, och bara det känns härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0