Gilla hösten!

Jag tror knappast att jag är ensam om att tycka om hösten. Men vissa tycker att det är lite tabu, att liksom längta efter frisk krispig luft, rosiga kinder och gulnande löv. Alltså, klart att jag älskar sommaren, och allt vad det innebär med varmt väder. Men det är något speciellt med hösten. Så är det bara! Massor med mys inne, the, filtar och tända ljus. Eller en härlig höstpromenad med en rykande varm chai i handen. Bring it on!
Sen har jag massor med roliga fotoprojekt framför mig, Lóa fyller ett år i oktober och jag skall bli moster i november. Sen är det jul!! Ja, jag har ingen ångest! Däremot hade jag gärna suttit på en söderhavsö när januari, februari börjar närma sig. Men än är det ju ganska långt dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0