Hur det gick till när Eira föddes..

Här kommer en liten berättelse om hur det egentligen gick till när Eira kom till världen, om man frågar henne då förstås.
-För att komma ut ur mammas mage, så simmade jag, sedan hoppade jag ut ur mammas mun, och hon hade inga tänder, utan dom tog jag. Sedan sade tandläkaren till mig, att jag inte fick göra det. Och så fick mamma nya tänder. Sedan så kom jag ut och då stod alla och sjöng och jag sa: Hej jag heter Eira!
Jodå, så kanske det gick till i hennes lilla värld.
Min uppfattning var något helt annat. Men, det tar vi en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Annica

hahaha...underbara unge. Undrar vad de får allt ifrån?!

2011-09-01 @ 21:53:22
URL: http://annicajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0