Mina babys ( på alla sätt )

Vilken helg vi har haft! Tor har varit borta, så det har bara varit vi giiiirls ( internskämt, Linda! Blink blink! ) Dans, ponnyridning, fika med moster Linda, lekplatshäng och thaimat hos mormor och morfar hann vi med, innan flickorna slocknade i bilen hem i lördags. Och igår var vi ute i det härliga hösvädret på en promenad, sedan blev det en fika ute och häng på lekplatsen, innan pappa äntligen kom hem igen.

Efter en tur på Ica Maxi, lagades det Saffransoppa med gott bröd och choklad cupcakes, när mina Linneór kom på middag. Vi satt och mös i höstmörkret som sig bör, och smidde planer som brukligt! Alltid lika mysigt med mina babys! Både Eira och Lóa, och Linnéa och Lelle ♡

Idag tog vi med cupcakes som blev över och åkte ut till Camilla och hennes små pojkar. Josefine med barn kom dit efter ett tag också, och det var barn högt och lågt. Perfekt sådana här lediga måndagar. Jag har sagt det förr, och jag säger det igen, jag älskar verkligen hösten! ett stort hurra för den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0