Sneak Peek Lily

I förra veckan hade jag en babyfotografering med söta lilla Lily. Vi dressade upp goingen i söta mössor, koftor och scarfar, satte henne på en grusväg (som jag förövrigt länge har velat ha med i några bilder) och knäppte några kort. Lily var en solstråle hela sessionen rakt igenom, Lóa satt och snackade i vagnen och tittade på, medan jag låg och ålade mig på marken, och kastade mig ut på kornfälten, och Lilys mamma gjorde ett utmärkt jobb med att få Lily att le och titta åt rätt håll. En hel rolig morgon.

Här är en sneak peek. Mer kommer.


Kommentarer
Postat av: matilda

Skulle bli ljuvligt tacksam om du hade tid att rösta på min outfit (ifall du gillar den då förståss) i spotlifes tävling som jag blivit utplockad till, så kanske jag har en chans att ta mig till årsfinalen:



http://spotlife.se/dagens-outfit/dagens-outfit-109-11-matilda/



ha en superdag

kram Matilda

2011-09-12 @ 20:04:36
URL: http://matildathors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0