Kärlek

Vissa personer i ens liv har liksom olika funktioner att fylla, tex så har man några vänner man alltid skrattar och har kul med, medans vissa andra kan man prata med om allt, eller för den delen sitta helt tyst med, utan att det skall vara konstigt, dela med sig om alla sina känslor och tankar. Och några andra vänner är perfekta för att lyssna på, deras roliga historier om saker som har hänt dom osv, men kanske inte dom man delar sin kärnas innersa tankar med.

Och det är bra. Att man ka ha en stor varitation av människor att omge sig med.

Sen finns det dom som innehåller allt i en och samma person. Och det är ovanligt, och dom vännerna skall man verkligen hålla hårt i. Jag har lyckan att omge mig av några sådana vänner. Men jag har också glädjen av att ha en sådan syster!

Det finns liksom inget vi inte kan prata om. Även om det så skulle vara planering av ett lönnmord! Vi kommer alltid hålla varandra om ryggen, stötta varandra till 100 procent och glädjas åt varandras lycka och framgång, utan förbehåll. Och DET är jag så otroligt tacksam över!

Jag har sagt, tänkt, skrivit det förr, och jag kan inte sluta hoppas att mina två gudomliga flickor får samma starka relation som jag och min fina Sis. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0