Min stora lilla flicka!

Efter en dag inne i Göteborg med Sis, som fick en välbehövlig helkroppsmassage på skolan. Så följde hon och baby Elian med hem till oss. Där möttes vi av två glada prinsessor och en prins som stod och rullade köttbullar och hade fixat ett skinande hem och diskat all disk (men..liksom..I´m not worthy ibland)

Hursomhelst så åt vi köttbullar (läs veggie för mami) allihopa och hade det mysigt en stund. Tills hurtbullen till syrra tyckte vi kunde ta en liten promenad hem till henne och hämta saxar, för att kunna klippa Tor. Jahapp! Så jag drog med mig min lilla Eira som ville cykla.

Mm, det brukar typ sluta med att hon tröttnar när man precis lämnat gården. Men! Hon, min duktiga stora lilla flicka, cyklade heeela vägen fram och tillbaka till Linda. Det är väl en dryga 6-7 km i runda slängan fram och tillbaks. Tänk, redan så stor! I fullfart går det ner för backarna, och det är inte alltid lätt att vara cool i dom lägena. Men det är bara att försöka tygla sina ängsliga mammakänslor. För snart är det värre saker än cykling som gäller! När slutade hon vara liten?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0