Tim Walker ♥ Mulberry = sant

Alltså, kan det bli bättre? En av mina absoluta favorit fotografer Tim Walker har samarbetat med Mulberry. Som gör några av dom snyggaste väskorna jag vet. Fullkomligt älskar det!

Det är inte första gången han fotar för Mulberry, och det är så otroligt härligt att se kombinationen av hans surrialistiska bilder med dessa läckra väskor i kombination. Japp, jag har en av deras väskor, och jag kan ju absolut säga att jag lätt hade kunnat ha en till! (Kanske en Alexa i grönt krockoskinn.haha)

Anyway. Tim Walker, han är fotografernas svar på Tim Burton för mig. Och jag avgudar dom båda och deras verk! Lite drömska fantasivärldar med en tvist.  Jag hade kunnat flytta in i en av Walkers bilder eller en av Burtons filmer. Tänk vad underbart!

Förövrigt är det svenska Frida Gustavsson som är en av modellerna. Tänk att få vara med och sminka eller agera fotoassistent på denna shooten? Kanske skall dra iväg ett mail?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0