Valentine

Idag är en dag för alla hjärtan.

Men jag tycker det borde vara mer till den här dagen än bara ge sin respektive en bukett och en puss och sen är det bra för ett tag fram över. Skall inte alla dagar vara hjärte dagar?

Kanske denna dagen hellre borde handla om att ge en tanke till dom som kanske inte får så mycket kärlek? Eller kanske sina vänner, visa uppskattning till sina arbetskollegor, sina barn osv. Eller som en av mina facebook vänner skrev, en tanke och kärlek till barn med hjärtproblem.

Vad man än väljer att göra med sin valentines day, så hoppas jag att alla där ute får kärlek fler dagar än just idag. Och att man behandlar sina nära med ömhet och respekt alltid. Det strävar jag efter.

Idag är sista dagen att rösta på min fotobok. Så gå gärna in och rösta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0