Det är bra att ha drömmar.

Idag kära vänner, har både jag och Tor varit iväg på lite jobb. Vi har nämligen fotat (jag) och modellat (Tor) för Marcus, och hans märke Gooseberry Lay & co. Det var vårkollektionen som skulle plåtas, och jag fick äran att ansvara över det. Marcus är verkligen en sådan inspirationskälla. Han vet precis vad han vill, han har tydliga mål, och han ser till att göra verklighet av sina drömmar.

Det är så beundransvärt! Och jag är väldigt stolt över honom! Han har skapat sitt eget märke, med allt vad det innebär. Loggan har han designat själv, backdrops, visitkort, reklambilder, layout och rubbet. Jag menar han har tom egna GBL klädnypor for crying out loud! Det är precis så det skall vara, och det är precis så som är Marcus.

Med detta i bakhuvudet skall jag fila och sätta igång att göra verklighet av mina egna drömmar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0