Trött mamma

Vissa dagar är hjärnan lite tröttare än vanligt, man orkar inte riktigt med vakna, tokiga, livliga, gråtande, pigga, busiga barn i över tolv timmar helt själv. Trots tappra försök med långpromenader, cupcake bak, filmmys och pusslande så var det ändå inget barn som ville somna när klockan slog nanedags. Jag hade massor jag skulle få gjort den här kvällen, men istället så känner jag att jag lite själv ömkande måste koka lite te, krypa upp i soffan och..stirra in i väggen (?) eller åtminstone sätta på en film som inte kräver så mycket hjärnaktivitet. Provar det, och hoppas på en lite lättare dag i morgon (pust!)
Favoritbild i repris

Kommentarer
Postat av: Lynn

Känner igen det där allt för väl Alla måsten och ska göra dom försvinner när barnen går och lägger sig och äntligen somnar.

2012-01-19 @ 10:24:05
URL: http://lillafagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0