Wow wow wow!

Sitter här och är galet lyrisk över Way out west senaste bandsläpp. Nämligen Florence + the machine. Love love love it! (Note to self: Köp biljetter i tid!!!) En rolig nyhet så här på en måndag.

Skulle egentligen haft make lektion på skolan idag med min nya klass, men fick byta det mot en dag med Vab istället. Trötta, små sjuka barn och en trött mamma är en dålig kombo, men som tur för mig kom min fina Tor hem lagom till att tålamodet och sömnbristen nästan tog kål på mig. En liten nap senare var jag en bra mamma igen. Och det blev thaimat för hela slanten.

Nu skall jag sätta mig med lite jobb, lyssna lite på Florence ljuva stämma och drömma mig bort till Slottskogen och en grym augusti helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0