Gooseberry lay & co

Äntligen kan jag få dela med mig av bilderna från fotograferingen för Gooseberry lay & co vårkollektion!! För igår var det nämligen pressvisning och release av deras hemsida, samt mingel på Blue Jeans company som jag och Tor var på. Hela kollektionen av GBL är för oss som känner honom, så typiskt för Marcus, och helt underbara! Mina baseball samlar kort som jag knåpat ihop låg också utspridda här och där för folk att plocka med sig hem. Och jag måste säga att jag är sjukt nöjd över jobbet jag gjorde!

In och spana på hemsidan och kolla även in här nedan bilderna jag gjort!



Ja, som ni kanske ser, så är det ju min Tor som agerar modell, och så finaste Marcus förstås som ligger bakom GBL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0