Babies och en sneak peek

När jag var gravid med Eira, var det ingen i vårat kompis gäng som hade barn, jag och två tjejer omkring gänget var pionjärerna kan man säga. Det kändes så klart helt underbart att vara gravid och längtan efter lilla bebisen var ju helt otrolig! Samtidigt som tanken på att man skulle glida ifrån alla fanns där bak i huvudet.

Man märkte på så många av våra vänner att det forfarande var något som hörde till framtiden, det där med bebisar och familj. ( Glömmer aldrig första gången en livrädd gudfar höll sin lilla guddotter i famnen, och hon dunkade i sitt lilla spädbarns huvud i stolsryggen, han har nog inte kommit över det än! haha )

Jag och Linnéa hade ju till exempel alltid trott att vi skulle få barn samtidigt, men som hon sa, jag får mitt första när du är inne på din andra. Och så blev det också! Och nu är det nästan fler i gänget med barn än utan!! Så himla härligt! Och nu är det snart dags för världens finaste Carl-Magnus och hans helt underbara Johanna att få sitt första barn!

Och jag fick den fantastiska äran att dokumentera babymagen och dom blivande föräldrarna i spänningens och väntans tider! Nu längtar vi alla till 19 Juni då storken skall anlända!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0