En fullspäckad vecka!

ledsen för dålig updatering. Men hjälp vad mycket det har varit denna veckan! Valborg, med tillhörande grillkväll hos finaste Josefine och Ange, sedan var det första maj, med inte mindre än TVÅ fotograferingar, provmake av brud, samt min och Tors 7 årsdag! (Som jag totalt glömde!!! dumma mig)

På fredagen var det AW med skolan, behandlingar, bubbel och tapas. Inte dumt! Och hela helgen har det varit fullt upp med Eiras dansuppvisning! Bilder där ifrån kommer.

Men nu ville jag i allafall bjuda på en liten sneak peek från veckans första fotografering. Familjen Lööw/Lundström. Jag skall även fota och sminka på deras kommande bröllop! Så spännande!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0